Judson Laipply, komik z Cleveland, podobnie jak Noah, który fotografuje swoją twarz, zyskał popularność niemal z dnia na dzień. Gdy kilka lat temu Judson zaczął występować ze swoim programem, nie mógł się spodziewać, że dzięki kilkuminutowemu fragmentowi umieszczonemu na YouTube stanie się znany na całym świecie i będzie uwielbiany przez miliony ludzi. Scenka „Evolution of Dance”, w której Judson przez sześć minut tańczy do 32 różnych kawałków, od Presleya i AC/DC po kaczuchy i Pet Shop Boys, została obejrzana ponad 35 milionów razy. Już dwa tygodnie po zamieszczeniu „Evolution of Dance” na YouTube.com plik obejrzano 10 milionów razy, a Laipply został zauważony przez CNN, „USA Today” czy „Good Morning America”, stając się ulubionym tancerzem Ameryki.
Czy każdy, kto umieszcza nagranie w tego typu serwisach, chce zyskać sławę? – Niekoniecznie musi tak być – twierdzi dr Batorski. – Faktem jest, że sporo osób chce, aby plik dotarł do szerszego grona odbiorców, ale nie zawsze jest to chęć zdobycia popularności. Nagranie może być na przykład adresowane do znajomych, aby pokazać im filmik nakręcony przy jakiejś okazji. Jeszcze inni zamieszczają nagrania, aby coś rozpropagować, dotrzeć z konkretnym przekazem. Motywacje ich umieszczania są naprawdę bardzo różne. Trudno określić, których jest najwięcej.
Michał Sadowski z Patrz.pl jest zdania, że każdy, kto zamieszcza swoje „dzieło” w Internecie, może stać się popularny: Najlepszym przykładem jest działalność „artystyczna” jednego z założycieli naszego serwisu Karola Wnukiewicza, który jest autorem serii zabawnych filmików z nim w roli głównej. Część tych filmików zrobiła w sieci prawdziwą furorę.
W grudniu 2007 roku Judson pojawił się w reklamie BBC dotyczącej „sezonu tanecznego” podczas Świąt Bożego Narodzenia. „Evolution of Dance” był numerem 1 w programie Rude Tube prowadzonym przez Alexa Zane’a, a Laipply udzielił wywiadu w programie.Judson pojawił się także w teledysku do piosenki Weezera „Pork and Beans” wraz z kilkoma innymi celebrytami internetu.
Treść niniejszych stron i podstron internetowych chroniona jest prawem autorskim. Zawartość serwisu internetowego jest przeznaczona do użytku osobistego o charakterze niekomercyjnym oraz nie może być zwielokrotniana, rozpowszechniana ani publikowana.