Dziesiąty sezon talk show prowadzonego przez znanego dziennikarza muzycznego „Kuba Wojewódzki” ogląda w TVN średnio 1,61 mln widzów. To o około 300 tys. osób mniej niż w podobnym okresie rok temu. Program zapewnia stacji 19 % udziału w grupie 4+ oraz 22,28 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie odpowiednio 21,51 proc. i 24,54 proc. udziału w rynku. Program chętnie oglądają kobiety, mieszkańcy miast powyżej 50 tysięcy osób, widzowie z wykształceniem średnim i wyższym.
Wybierz najlepsze pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach Wrocław
Treść niniejszych stron i podstron internetowych chroniona jest prawem autorskim. Zawartość serwisu internetowego jest przeznaczona do użytku osobistego o charakterze niekomercyjnym oraz nie może być zwielokrotniana, rozpowszechniana ani publikowana.